C++ / SFML:
Projekt: Rhenn MMORPG (r.2013/2014)
Rhenn to jeden z moich większych projektów. Napisałem ponad 11 000 lini kodu, Gra ukończona w niespełna 6 miesięcy
z przerwą 3 miesięczną więc można powiedzieć ,że spędziłem nad nią tylko albo aż 3 miesiące. Grę napisałem przy użyciu
Code::Block - środowisko programistyczne (IDE) na licencji GNU. Do renderingu oraz łączenia się przez internet użyłem
biblioteki SFML. Rhenn został postawiony na darmowym VPSie Linux, 128RAM, 1Ghz. Niestety server po 2 miesiącach padł:(
Projekt jednak zdobył jakieś powodzenie ponieważ przez ten czas zdążyło się zarejestrować 100 użytkowników.
Strona wwwKod źródłowy
Projekt: Black Jumper (2d Platformowa)
Black Jumper napisałem w Borland C++ Builder 6. Dzięki użyciu funkcji GetPixel() gra zajęła mi tylko 300 linii kodu.
Co ciekawe można dzięki temu dodawać swoje własne mapy rysując je np. przy użyciu zwykłego programu Paint w windows.
Tak więc gra rozpoznaje kolor narysowanej linii i dzięki temu może interpretować całe otoczenie.
Screen z gryKod źródłowy
Projekt: Ciekawski George - Balonik
Projekt zrobiony w linuxie przy użyciu Code::Block C++ oraz biblioteki SFML. Gra zajeła mi 400 lini kodu i postanowiłem
pokazać go w całości Open Source.
Ciekawski George - Balonik to pozycja dla najmłodszych. Gra zręcznościwa ma za zadanie nauczyć nasze dziecko sterownia
myszką. Aby można przejść na następny poziom trzeba pozbierać wszystkie banany i znaleść drogę do swojego Pana.
Screen z gryKod źródłowy